Referent ds. Obsługi Klientów [Poland]


 

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą Klienta,
  • Wykształcenie minimum średnie,

Dodatkowe wymagania:

  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych,
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • Komunikatywność,
  • Pozytywne nastawienie,
  • Odporność na stres,
  • Mile widziana umiejętność obsługi systemów bilingowych.

Zadania wykonywane przez pracownika polegać będą na całościowej obsłudze klientów w Biurze Obsługi Klientów, a w szczególności na:

  • Przygotowywaniu i zawieraniu/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;
  • Realizacji działań marketingowych;
  • Składaniu ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grypy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań;
  • Utrzymywaniu pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych;
  • Zapewnieniu najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji;
  • Udzielaniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea;
  • Wyjaśnianiu kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami;
  • Przestrzeganiu właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów;
  • Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów;
  • Przyjmowanie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazywanie do realizacji.


Przewidywany termin zatrudnienia: Wrzesień/Październik 2023 r.

Kandydaci mogą przesyłać oferty w terminie do 30 Września 2023 r. za pomocą poniższego formularza:

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال