Wymagania:
- Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednią obsługą Klienta,
- Wykształcenie minimum średnie,
Dodatkowe wymagania:
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży,
- Orientacja na realizację celów sprzedażowych,
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność,
- Pozytywne nastawienie,
- Odporność na stres,
- Mile widziana umiejętność obsługi systemów bilingowych.
Zadania wykonywane przez pracownika polegać będą na całościowej obsłudze klientów w Biurze Obsługi Klientów, a w szczególności na:
- Przygotowywaniu i zawieraniu/aktualizacji umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych;
- Realizacji działań marketingowych;
- Składaniu ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług dodatkowych z ofert Grypy Enea w zakresie przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań;
- Utrzymywaniu pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych;
- Zapewnieniu najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji;
- Udzielaniu odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług świadczonych przez Grupę Enea;
- Wyjaśnianiu kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami;
- Przestrzeganiu właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów;
- Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów;
- Przyjmowanie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazywanie do realizacji.
Przewidywany termin zatrudnienia: Wrzesień/Październik 2023 r.
Kandydaci mogą przesyłać oferty w terminie do 30 Września 2023 r. za pomocą poniższego formularza:
Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
$ads={1}