Asistent manažera návštěvnických služeb na poloviční úvazek [Czech Republic]


 

LOBKOWICZKÝ PALÁC NA PRAŽSKÉM HRADĚ

HLEDÁ ASISTENTA MANAŽERA NÁVŠTĚVNICKÝCH SLUŽEB NA POLOVIČNÍ
ÚVAZEK

$ads={1}

Oddělení návštěvnických služeb v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě hledá posilu do
týmu! Jste absolvent a chcete získat zkušenosti v oblasti cestovního ruchu? Baví vás práce
s lidmi a chcete se podílet na denním provozu oblíbené turistické destinace? Lobkowicz Events
Management hledá přátelskou a kreativní osobnost na pozici Asistent/ka manažera
návštěvnických služeb.

Cíl: Pomoc při zajištění každodenního hladkého provozu muzea a muzejního obchodu
v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě. Vedení týmu brigádníků dle instrukcí manažera.
Příprava podkladů pro objednávání zboží, proaktivní pomoc zákazníkům s výběrem zboží a
nakupováním. Dohled nad udržováním reprezentativního vzhledu návštěvnických prostor.

Co Vás čeká a nemine:
• asistence při zajištění bezchybného provozu prodeje vstupenek a muzejního obchodu,
  • vedení a koordinace směn brigádníků, asistence při řešení provozních problémů,
  • v případě potřeby zástup za prodejce vstupenek a zboží (včetně víkendů i státních
svátků po dohodě s managerem),
  • odpovědnost za kvalitní návštěvnický servis pro všechny návštěvníky a zákazníky,
  • odpovědnost za vystavování zboží a aranžování prodejních ploch,
  • operativní doplňování zboží, pravidelná kontrola skladových zásob,
  • pomoc s plněním zadaných administrativních úkolů,
  • tvorba a pravidelná aktualizace měsíčních přehledových tabulek – přehledy tržeb a
návštěvnosti pro vedení,
  • správa e-shopu, expedice objednaného zboží, komunikace se zákazníky.
Co od Vás potřebujeme:
• komunikativní a profesionální osobnost s příjemným vystupováním,
  • reprezentativní vzhled a styl oblékání,
  • smysl pro detail a kreativní cítění,
  • komunikativní znalost AJ slovem i písmem (zahraniční klientela),
  • schopnost samostatně řešit problémy a zadané úkoly,
  • schopnost zvládat stres a efektivně pracovat pod tlakem,
  • časovou flexibilitu (možný záskok za prodejce vstupenek o víkendech a státních
svátcích),
  • zájem o dlouhodobou spolupráci,
  • znalost MS Office (Outlook, Excel, Word, sdílené dokumenty a tabulky).


Co Vám za to můžeme nabídnout:

  • 5 týdnů placeného volna,
  • zaměstnání na 20 hodin týdně (možné flexibilní nastavení pracovní doby v rozmezí

9:45 – 18:15 po dohodě s managerem, ideálně pondělí, úterý a jeden další den v
týdnu),

  • stravenkový paušál,
  • příspěvek na penzijní připojištění (po odpracovaném roce),
  • příspěvek na Multisport kartu,
  • pozici vhodnou pro absolventy,
  • zajímavou práci na HPP v mladém a přátelském kolektivu,






  • příležitost aktivně používat cizí jazyky při komunikaci s návštěvníky,
  • volné vstupy do Lobkowiczkých objektů pro Vás a Vaše příbuzné (Lobkowiczký palác,
hrad Střekov, zámek Nelahozeves),
  • 50% sleva v muzejních obchodech v Lobkowiczkém paláci a v Nelahozevsi.

Nástup možný ihned.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال